Pages

.:الأسماء الحسنى:.

Sunday, November 21, 2010

.."BLoG Ku YaNG PeRTaMa KaLI"..


.:aSSalaMuaLaiKuM:.

Setelah lama memendam hati ingin memiliki blogku sendiri, akhirnya, ia berhasil. Melihat pada kawan-kawanku yang kebanyakannya memiliki blog mereka sendiri, timbul pada diriku keinginan memiliki dan berkongsi ilmu yang ku didapati di dalam blogku...



Syukur terhadap Yang Maha Esa, atas rahmatnya, aku dapat mencapai impian duniawiku. Moga-moga ia mendekatkan diriku kepada-Nya. Amin.

^-^ @t0k m@ch0 ^-^

Itulah nama blogku..."Macho" tak nama tu?? Siapakah yang memberiku idea?? Terima kasih kepada sahabat karibku, datang dari negeri yang penuh dengan " kerepok lekor ", Terengganu, dialah Fakhratu Naimah binti Muhad. Mula-mula nama diberinya adalah "Atok Macho Corner", tapi aku ubahnya sikit, maka jadilah nama yang diatas. 

Atas idea yang telah diberi oleh beliau, ingin aku mengenang jasanya walaupun ianya hanya kecil di mata orang lain namun bagiku ideanya umpama setinggi gunung. Mudahan ALLAH memberinya keselamatan dan rahmat agar hidupnya berada didalam kesejahteraan. 

Hanya ini yang mampu ku berikan untuk membalas jasanya. Doaku pada dirinya agar dia dalam kebahagiaan. Amin...

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg84BA-e-cpdesdJw-ChpUPvg31QeXjaj3E1u9kPWFKd097ovhF29CY4QDxrNzCvOwT7PA1mLXl7JOQAt0_SoEtXElOmh9oHJW6v6Z9AIKtPY3N-pVdpKiUw5-HZ144uRq2gfbNbBhltjE/s320/Cheetah+Mother+and+Cubs%252C+Masai+Mara+National+Reserve%252C+Kenya.jpg

.:SaLaM PeRSaHaBaTan DaRi SaHaBaTMu:.

AFIQ HIZAMIE

1 comment:

::::Fakhratu Naimah Muhad:::: said...

*** ^-^ ***

hehe... thanx afiq...
ko mmg terbek..
slamat berblogging n moga thabat dalam sebarkan ilmu...=)
bArakallah...
soakan ak sentiasa ...